Pokud jste servisní technik specializující se na opravy domácích spotřebičů, jistě víte, jak důležitá je vaše práce pro plynulý chod bez náhlých rizik. Ať už se jedná o opravy lednic, myček, praček nebo klimatizací, či jiné elektroniky, vaše dovednosti jsou klíčové pro udržení těchto zařízení v provozu. Abyste ochránili svou kariéru a finanční stabilitu, je nezbytné zvážit i vhodný pojistný produkt pro profesionály v oboru oprav domácích spotřebičů, zejména pokud nejste součást organizace, která ze zákona v základu nebo plně zastřešuje pojištěním vaše rizika.
V novém roce poptávka po digitalizaci agendy v oboru servisních oprav prudce vzrostla a my vám přinášíme krátký rozhovor s naším klientem Josefem Březinou z firmy AGNUS: https://www.agnus.cz, která se věnuje opravám domácích spotřebičů a kuchyním na míru již téměř 30 let.
Video obsah se stává nedílnou součástí komunikace většiny firem v online prostředí
„Paninko, tak tady mě máte, zdržel jsem se v koloně, byla by kávička?“ Tento přístup technikům procházel možná před lety, dnes zákazníci očekávají vyšší komunikační standard a kvalitu služby. V následujícím článku zjistíte, jak na to.
Zákonodárcům Evropské Unie dochází trpělivost s nekvalitními výrobky, které je potřeba vyměnit hned po skončení záruční doby za nové. Jako první si posvítili na velké domácí spotřebiče. Nařízení začnou platit od března 2021.
Pražská servisní organizace AP Servis, s. r. o., se stala první firmou využívající ke kompletní správě svých zakázek TechnikBox. Používají ho od ledna 2019. Jak nasazení proběhlo? Čtěte celý článek.